ابوظہبی کے ولی عہد شیخ محمد بن زید النہیان کل پاکستان کا دورہ کریں گے، دورے میں ولی عہد وزیراعظم عمران خان سے ملاقات کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان میں متحدہ عرب امارات کے سفیر حماد عبید الزبی نے اپنے بیان میں کہا ہے کہ ابوظہبی کے ولی عہد شیخ محمد بن زید النہیان کل پاکستان کا دورہ کریں گے، دورے سے باہمی دوستی کے تعلقات کو مزید تقویت ملے گی۔

سفیر حماد عبید الزبی کا کہنا تھا کہ دورے میں ولی عہد وزیراعظم عمران خان سے ملاقات کریں گے، جس میں باہمی تعلقات بڑھانے ،علاقائی و عالمی صورتحال پر تبادلہ خیال ہوگا۔

خیال رہے ابوظہبی کے ولی عہد کا دورہ انتہائی اہم نوعیت کا ہوگا، یہ دورہ کوالالمپور سمٹ میں شرکت نہ کرنے کے تناظرمیں انتہائی اہمیت اختیار کر گیا ہے۔

یاد رہے گذشتہ سال نومبر میں وزیراعظم عمران خان کا ابوظہبی کے ولی عہد شیخ محمد بن زید النیہان سے ٹیلی فونک رابطہ ہوا تھا، جس میں دونوں رہنماؤں نے باہمی تعلقات اور اہم عالمی امور پرتبادلہ خیال کیا گیا تھا۔

واضح رہے کہ گزشتہ ہفتے سعودی وزیر خارجہ فیصل بن فرحان السعود بھی پاکستان کا دورہ کر چکے ہیں، دورے میں انھوں نے وزیراعظم عمران خان سے ملاقات کی تھی، ملاقات میں مقبوضہ کشمیر سمیت دو طرفہ تعلقات اور خطےکی مجموعی صورت حال پر تبادلہ خیال کیا گیا تھا۔